21 juli: San Francisco

21 juli 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na de 30.000 stappen van gisteren, besloten we om het vandaag wat rustiger aan te doen. We gingen de rest van San Francisco ontdekken met de hop-on hop-off bus.
Als eerste stop hadden we de Golden Gate Bridge en op weg naar daar kregen we al onmiddellijk te maken met dezelfde weersomstandigheden als gisterenavond: koud en winderig. Het weer vandaag was in het algemeen ook minder: bewolkt en de mist die erg laag hing. We gingen de Bridge over terwijl die half verscholen zat in de mist. Na een stop en een fotoshoot, gingen we verder naar het gezellige stadje Sausalito. Een klein stadje aan de andere kant van de bridge waar we op het gemakje iets gegeten hebben. Ondanks de vele toeristen viel de rust op in dit havenstadje.
Op de terugweg richting San Francisco hadden we de pech dezelfde gids op onze bus te hebben. We stopten nog even in Chinatown om deze sfeer ook op te snuiven. Op het einde van Chinatown botsten we 'per ongeluk' op ons hotel. Ideaal want we zaten met 4 dringende plassers :-)
Vanavond wat rustig op de kamer vertoeven want morgen gaan we richting Yosemite. Morgen volgt er waarschijnlijk geen verhaal, net als maandag want dan vertoeven we in ons eerste nationale park.

Tot later!!
Ann, Céline, Fleur en Sarah

1. Pa en ma Dominique en Carine:
    22 juli 2018
    Hallo,hopelijk de volgende weken een beetje warmer,hier is het zalig juist water tekort ,geniet ervan grt
  2. Marijke:
    22 juli 2018
    Jammer van het weer, maar hetgeen jullie beleven is"" once in a live time""
  3. Stijn en Sophie:
    👍👍👍
  4. Luc Staelens:
    23 juli 2018
    Hier bijna zo warm als in de woestijn .😎😥grtj Conny en Luc
    🍧
  5. Ma en johan:
    23 juli 2018
    hier veel te warm anders alles ok