4 augustus: San Diego

4 augustus 2018 - San Diego, California, Verenigde Staten

​Dag iedereen

Voor we aan onze boottocht gingen beginnen, genoten we nog eerst van ons ontbijt in ons hotel. We trokken vervolgens terug naar de haven waar onze ferry klaar lag om ons in open zee te brengen.
Na enige tijd in open zee en het rondkijken naar dolfijnen en walvissen, werden we plots omsingeld door dolfijntjes. Zeker tientallen dolfijnen kwamen rond de boot zwemmen en de ene bracht al wat meer kunstjes dan de andere. Een prachtig tafereel om te zien!
We zetten koers richting nog dieper water, in de hoop een blauwe walvis te spotten. Na enige tijd kwam er terug een school dolfijntjes rond ons zwemmen.
Na 3uur rondvaren moesten we terug richting haven en dat helaas zonder walvis te zien. Gelukkig maakten de vele dolfijntjes onze trip meer dan waard. Geen walvissen gezien maar er gingen uiteindelijk wel 4 kreeftjes terug aan wal. Het uurtje zon en wind had ons wat omgetoverd in kreeftjes, de ene al wat meer dan de andere.

Na onze boottocht, wachtte ons een tocht van een goeie 2u naar ons appartement in Los Angeles. Helaas hadden we niet alleen dat idee. De tocht werd uiteindelijk 3u30 lang maar werd beloond met een echt mooi appartementje met zwembad waar we 4 nachten verblijven. Het idee dat we eens niet elke dag onze valies moeten maken en moeten inpakken is best wel fijn!

Morgen staat er een verrassing op het programma voor de 2 feestvarkens (Ann en Sarah waren namelijk jarig tijdens onze vakantie en Céline en ik besloten om hen een cadeautje op reis te geven) [😊]

Tot morgen!