5 augustus: Los Angeles

5 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo

Vandaag namen we Ann en Sarah op sleeptouw voor hun verjaardag. We begonnen de dag met een uitgebreid ontbijt. We hadden voor ogen om om 9u te ontbijten maar om 7u liepen we allen al rond dus namen we ons ontbijt maar wat vroeger.

We vertrokken daarna naar Chinatown waar we even rondliepen om vervolgens richting het Dodger’s stadium te trekken. We hadden namelijk tickets gekocht voor een baseball match, nl de LA Dodgers tegen de Astros van Houston.
Het werd een hele ervaring! Na enige tijd hadden we de spelregels door en genoten we van de match, klapten mee, zongen mee en gingen op in het spel! De Dodgers wonnen de wedstrijd na 3u met 3-2.
Het viel ons op dat de sfeer hier heel gemoedelijk is tijdens een wedstrijd in vergelijk met voetbalwedstrijden bij ons. Er komen ook veel meer gezinnen kijken en er wordt constant gegeten 😉. We waren precies gebraden kipjes op de tribune want de zon zat 4 uur constant te gloeien op onze rug.

Door de lange wedstrijd besloten we ons dagschema wat aan te passen. We besloten vandaag madame Tussauds te doen en dan morgen deel 2 van de verrassing. We reden richting Hollywood en zagen heel wat lookalikes van bekende sterren. In het wassenmuseum gingen we op de foto met Barack Obama, E.T, Superman, Beyoncé, Brad Pitt,... helaas was het sneller gedaan dan verwacht en hadden we ook geen sporters tegengekomen.

Morgen staat deel 2 van de verrassing op het programma, gaan we Warner Bross bezoeken en trekken we even de winkels in om wat te shoppen.

Tot dan!