7 augustus: Los Angeles

7 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag iedereen

Vandaag gingen we naar Disneyland California. We hadden voorgenomen om optimaal te profiteren van ons dagje en tot middernacht te blijven. Dit is een beetje anders uitgedraaid want hier zijn de attracties toch meer op kleine kindjes gericht dan in Parijs.

We hebben alle grootste attracties gedaan: space mountain, splash mountain, een 3D-rit, een paar rollercoasters... De splash bezorgde ons trouwens doorweekte kleren wat eigenlijk wel deugd deed in het warme weer!

Het viel ons op dat alles heel mooi en gedetailleerd versierd is in het park, tijdens het wachten in de wachtrijen en dat hier vooral de nieuwste Disney-films aan bod komen tijdens de parade.

In de late namiddag besloten we Disney achter ons te laten en trokken we naar een outletcenter in de buurt waar we (eindelijk) de nodige nieuwe schoenen vonden.

Nu we wat vroeger dan gepland thuis waren, werden valiezen reeds volgepropt, keuzes gemaakt wat achter blijft,... Morgen vertrekken we richting San Francisco. We gaan de kustlijn afrijden met de nodige tussenstops , om ‘s avonds in Monterey te slapen. Onze laatste nacht van onze Amerikaanse reis!

Tot morgen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa en ma Dominique en Carine:
    8 augustus 2018
    Oei,oei de laatste dagen naderen ,hier vandaag en morgen geen al te mooi weer Grt