19 juli 2018: Amsterdam -> San Francisco

19 juli 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gisteren hadden we een kleine trip voor de boeg van het kleine Meulebeke naar het grotere Amsterdam, een kleine voorbode op wat nog komen zou de volgende weken. Tijdens deze dag bezochten we het Anne Frank museum en deden we wat terrasjes. Na een fijne dag kropen we onder de “wol” zodat we fris konden opstaan om aan een lange dag te beginnen. De woorden wol en fris zijn echter een kleine misopvatting, in ons hotel was geen airco aanwezig waardoor het vooral een heel warme nacht werd zonder veel slaap en met wat zenuwen voor wat ons vandaag te wachten stond.

Over de rest van de dag kunnen we kort en bondig zijn. We rolden van de ene opluchting in de andere: bagage in orde, paspoort in orde, zitjes naar elkaar in orde, … We brachten heel wat tijd door in de luchthaven waar op zich niets te beleven is. Nu enkele films, series, spelletjes, dutjes en kalmeringspilletjes verder zijn we aangekomen in het nog grotere San Francisco en kan onze reis écht beginnen.