26 juli: Las Vegas

26 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo,

Ondanks dat we konden uitslapen waren we toch allemaal om 8u wakker, ideaal om vroeg aan de dag te beginnen.
In de voormiddag moesten we de nodige wasjes doen gezien Céline haar voorraad onderbroeken ten einde was gelopen :).
Na 2 uurtjes grote en kleine wasjes te doen deden we in de voormiddag een toertje in the strip om de hotels te bekijken. De hotels zijn gebouwd onder het motto 'hoe groter, hoe beter'. In de belangrijkste hotels zoals Paris, MGM Grand, Venetie, Caesar hotel zit een gigantisch casino en een winkelcentrum. De hotels zijn hier een stad op zichzelf gebaseerd op de grooste steden van de wereld.
Na een wandeling van ongeveer 2u werd het ons bij deze temperatuur te warm en staakten we de strijd. We zochten verkoeling in het zwembad en genoten nog wat van de rust.

Om 20u werden we opgehaald aan ons hotel om een helikoptervlucht boven the strip te doen. Dit was een ervaring die ons niet meer afgenomen wordt. De vele lichtjes boven the strip, de bliksem op de achtergrond, gaf ons een mooi zicht van de City of Light.
Na de helikoptervlucht bezochten we nog 2 grote hotels in het donker en gingen we het hardrockcafé binnen om de verjaardag van ons feestvarken te vieren met een goeie cocktail.
Bij terugkomst in het hotel besloten Ann en Sarah om, hopelijk met het verjaardagsgeluk aan hun kant, een gokje te wagen in het casino van het hotel. Het grote lot wonnen ze niet, maar ze hadden wel enkele uurtjes plezier.

Morgenvroeg vertrekken we richting Zion National Park waar we één dag zullen vertoeven.
Tot dan!
Ann, Céline, Fleur en Sarah